جوک
 
درباره وبلاگ


ما از خم پرجوش ولایت مستیم عهدی ازلی با ره مولا بستیم بنگر که وظیفه چیست در این میدان ما افسر جنگ نرم آقا هستیم (رهبر انقلاب : جوانان ، افسران جنگ نرم هستند) اميد است بتوانيم از درجه افسري جوان كه از فرماندهي كل قوا دريافت كرديم ، بخوبي محافظت كنيم البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 115572
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم سوره قرآن ساعت فلش مذهبی
دعای فرج
وبلاگ به يادتو
یوسف دلها/یوسف زهرا /گل نرگس اللهم عجل لولیک الفرج

پدری، پسر ده، دوازده ساله اش را كناری كشید و گفت:

فرزند، وقتش رسیده كه بشینیم مث دو تا مرد، بعضی مسائل خصوصی و مهم زندگی رو بررسی كنیم. حاضری؟

پسر جواب داد:

البته پدر.

حالا بگو چی چی رو می خوای برات تعریف كنم؟

*****************************

راننده ای كه در این بحران پاركینگ جایی برای ماشین خود در كنار خیابان پیدا می كند، نباید از قبض جریمه روی شیشه اش ناراحت شود.

این قبض در حقیقت مدال لیاقت اوست.

*****************************

یك بانكدار و یك شاعر، اشتراكاً این فرمایش را فرمودند:

دنیا، دنیای حكومت پول است. اگر یك بانكدار شعر بدی بنویسد هیچ كس او را مجرم نمی شمارد؛ ولی اگر شاعری چك بی محل بنویسد...

*****************************

یه روز ۳ تا دراکولا، دور هم بودن..

یکیشون میگه : گشنمونه.. بریم یه آدمی پیدا کنیم بخوریم...

یکیشون پرواز میکنه میره .. بعد از ۵ دقیقه بر میگرده.. می بینن دهنش خونیه..

میگن: چی شد؟ میگه اون برج رو میبینین؟ رفتم اونجا یه آدم چاق چله پیدا کردم و خوردم..

دومی هم میگه خوب پس من هم میرم... بعد از ۱۰ دقیقه برمی گرده .. می بینن صورتش کامل خونیه...

میگن: خوب چی شد؟

میگه: من اون برج اولیه نه ، دومیه رو می بینین؟ رفتم اونجا .. ۲ تا آدم گنده رو پیدا کردم و خوردم..

دراکولا بعدی هم میگه خوب من هم میرم نباید کم بیارم.. میره.. بعد از نیم ساعت میاد..

می بینن که سر تا پاش خونیه..

میگن: باریکلا.. تو چیکار کردی؟

میگه: اون برج اولیه رو میبینین؟

میگن: آره ..

میگه: دومیه رو هم میبینین؟

میگن: آره ..

میگه: خوب اون برج سومیه رو هم میبینین؟

میگن: آره ..

میگه: خوب من اون رو ندیدم......

*****************************

سفره دل یارو رو باز میکنن میبینن توش نون و پیازه.

*****************************

به یارو یه اره برقی میدن میگن برو ۱۰۰۰ تا درخت ببر.

۹۹۶ تاش رو می بره .. خسته میشه می شینه..

بهش میکن که بابا پاشو اره رو روشن کن ۴ تا دیگش رو هم ببر تموم بشه دیگه...

میگه : اِ اِ اِ .. مگه روشن هم میشه؟؟؟؟؟؟

*****************************

 یه یارو خوابش سنگین بوده تختش میشکنه....

*****************************

بهلول زنی زشت روی داشت .

روزی زنش به او گفت :

اگر من بمیرم تكلیف تو چیست؟

بهلول گفت :

بگو اگر تو نمیری تكلیف چیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: